Technická podpora

Odborníci technickej podpory sú k dispozícii od 8:00 do 20:00 vrátane víkendov a sviatkov.

< Späť

Nastavenie automatickej odpovede

Návod na nastavenie automatickej odpovede vo Webmaily (webmail.bcas.sk)

Čaká ma dovolenka a ja potrebujem, aby každý, kto mi napíše, mal správu o tom, že nie som dostupný na telefóne ani e-maile, ako to jednoducho urobiť?

Automatická odpoveď sa dá ľahko nastaviť vo Webmaily.

Webmail navštevujete s pomocou Vášho prehliadača (napr. Google Chrome), nastaviť automatickú odpoveď môžete aj počas ciest mimo kancelárie, keď náhodou zabudnete. Samozrejme je to možné len, ak máte prístup na internet. Túto funkciu nemusíte využívať len na dovolenku, ale aj v prípade, ak ste PN, nemôžete pracovať alebo jednoducho nebudete prítomný.

Ako teda na to?

  1. Prihlásim sa do svojho e-mailu
  2. V pravo hore kliknem na „môj účet“
  3. Potom zvolím – nastavenie – pošta – automatická odpoveď

Zobrazí sa Vám okno automatickej odpovede, kde sa už dostávame tam, kam potrebujeme.

Na obrázku môžete vidieť príklad nastavenia. Červeným označené rámčeky vyznačujú polia, ktoré je nutné vyplniť.

Odporúčame zvoliť „jednu odpoveď“ a zaškrtnúť políčko „odpoveď len ak je správa adresovaná na moju adresu“.

S pomocou tejto kombinácie sa odpoveď odošle len osobám, ktoré Vám v tejto dobe poslali emaily.

Osoby, ktoré Vám napíšu email, dostanú informácie o Vašej neprítomnosti len raz počas nataveného obdobia.

Text si môžete zvoliť ľubovoľný, vhodné je uviesť od kedy do kedy budete nedostupný. Odosielatelia tak budú mať informáciu o tom a budú vedieť, že od kedy sa na Vás môžu znovu obracať.