Servisný portál
Pre nahlasovanie technickým problémov na servisnom portály je nutná registrácia.
Registrácia
- Na odkaze TU sa zaregistrujete pod Vašou firemnou mailovou adresou (@bcas.sk) a zvolíte „Odoslať odkaz“
- Do Vašej mailovej schránky príde správa s tlačidlom na dokončenie registrácie.
- Otvorí sa webová stránka s oknom pre zadanie Vášho mena, priezviska, hesla a kliknete na „Registrácia“.
- Potom si vyberiete v rozcestníku na stránkach helpdesk.bcas.sk v akej aplikácii máte daný technický problém a vyplníte formulár.
Odpoveď na požiadavku, Vám bude po vyriešení problému zaslaná do Vašej e-mailovej schránky.
Pre spätnú kontrolu si môžete všetky Vami nahlásené technické problémy zobraziť TU, kde uvidíte jednak uzatvorené požiadavky s odpoveďami a aj novo založené, ktoré sú v procese spracovania.