Technická podpora

Odborníci technickej podpory sú k dispozícii od 8:00 do 20:00 vrátane víkendov a sviatkov.

< Späť

Servisný portál

Pre nahlasovanie technickým problémov na servisnom portály je nutná registrácia.

Registrácia

  1. Na odkaze TU sa zaregistrujete pod Vašou firemnou mailovou adresou (@bcas.sk) a zvolíte „Odoslať odkaz“




  2. Do Vašej mailovej schránky príde správa s tlačidlom na dokončenie registrácie.



  3. Otvorí sa webová stránka s oknom pre zadanie Vášho mena, priezviska, hesla a kliknete na  „Registrácia“.



  4. Potom si vyberiete v rozcestníku na stránkach helpdesk.bcas.sk v akej aplikácii máte daný technický problém a vyplníte formulár.

Odpoveď na požiadavku, Vám bude po vyriešení problému zaslaná do Vašej e-mailovej schránky.

Pre spätnú kontrolu si môžete všetky Vami nahlásené technické problémy zobraziť TU, kde uvidíte jednak uzatvorené požiadavky s odpoveďami a aj novo založené, ktoré sú v procese spracovania.